Atteikuma tiesības

ATTEIKUMA VEIDLAPA: ŠEIT


PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

1. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pantu patērētājs, neminot iemeslu, var atgriezt preci 14 dienu laikā. 14 dienu periods sākas no dienas, kad patērētājs ir ieguvis preci savā īpašumā. Atteikuma tiesības neattiecas uz sekojošiem preču veidiem:

  • Precēm, kas tiek izgatavotas pēc pircēja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
  • Iepakotām precēm, kas nevar tikt atgrieztas veselības vai higiēnas apstākļu dēļ un kuru iepakojums tika atvērts pēc piegādes.

2. Mēs pieņemam atpakaļ nosūtītas preces tikai oriģinālajā pārdošanai paredzētā stāvoklī - nelietotas, ar oriģinālām birkām un iepakojumu, ja tāds ir. Lai noteiktu preču raksturu, īpašības un darbību, patērētājam ar precēm jārīkojas un tās jālieto tikai tādā pašā veidā, kādā patērētājam parasti būtu ļauts to darīt veikalā (Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta 11. punkts).

3. Lai saglabātu atgriešanas tiesības, jums ir jānosūta mums pieteikums 14 dienu laikā no preču saņemšanas brīža.

4. Lai ievērotu atteikuma beigu termiņu, ir pietiekami nosūtīt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām pa e-pastu, kopā ar aizpildītu atteikuma veidlapu.

5. Lūdzu, ņemiet vērā, ka prece jāatgriež 14 dienu laikā pēc pieteikuma nosūtīšanas!

6. Visas atgriešanas izmaksas sedz klients.

7. 14 dienu laikā pēc jūsu atteikuma veidlapas saņemšanas, mēs atgriezīsim jums visus no jums saņemtos maksājumus, tai skaitā arī sākotnējās piegādes izmaksas uz bankas kontu, no kura tika saņemts maksājums. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, neizvēloties vislētāko piegādes veidu, mums nav pienākums atgriezt izmaksas, kas pārsniedz vislētākā piegādes veida izmaksas. Mēs saglabājam tiesības neatlīdzināt izmaksas, kamēr neesam saņēmuši jūsu atgriezto preci vai atgriešanas apstiprinājumu.

8. Ja pēc atgriešanas prece neatbilst kritērijiem, kas minēti 2. punktā, preces izmaksas netiks atgrieztas un preces paliks uzglabāšanā pie mums. Uzglabāšanas izmaksas un preces atgriešanas izmaksas sedz patērētājs.

PREČU ATGRIEŠANA

Lai atgrieztu preces, izmantojiet atteikuma veidlapu un izvēlieties iemeslu preces atgriešanai (nepareizi izvēlēta prece, neatbilstošs izmērs, defekts).

PREČU ATPAKAĻSŪTĪŠANA

1. Sūtiet preci atpakaļ uz mūsu veikalu: SIA "FREKO", Krustpils ielā 93, Rīgā, LV-1057, Latvija.

NEPAREIZAS PRECES SAŅEMŠANA

Mēs darām visu iespējamo, lai pārbaudītu katru preci, kas tiek izvesta no mūsu noliktavas. Ja esat pamanījis kļūdu saņemtajā pasūtījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas pārstāvi 7 dienu laikā pa e-pastu veikals@freko.lv, lai novērstu problēmu un izsūtītu pareizo preci. Ja tā ir uzņēmuma kļūda, mēs segsim piegādes izmaksas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka visām precēm, kas tiek atgrieztas, jābūt sūtījuma kastē vai sūtījuma maisiņā. Nav ļauts sabojāt oriģinālo preces iepakojumu.

SAŅEMTĀ PRECE IR AR DEFEKTIEM

Ieteicams pēc iespējas ātrāk sazināties ar mums pa e-pastu veikals@freko.lv. Mēs jums sniegsim instrukcijas tālākai rīcībai. Dabiskais nolietojums netiek uzskatīts par preces defektu.

PIEGĀDES IZMAKSAS

Ja tiek saņemta pareizā prece, taču pakalpojuma saņēmējs nolemj to atgriezt, piegādes izmaksas sedz pircējs. Nepareizi nosūtītas preces/izmēra vai defekta gadījumā mēs apmaksāsim atgriešanas izmaksas. Ja jums rodas kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā: veikals@freko.lv

↑
WhatsApp icon
Cross
Phone icon
Cross
Phone icon
Zvanīt uz tālruni
29 777 222
WhatsApp icon
Atvērt WhatsApp čatu